»Sanjati gledališke sanje je čas, ko se spomnimo, da je v življenju še kaj več od vsakdanjosti, trenutek, ko lahko postanemo tisto, kar nismo, ko lahko sporočamo vse, kar drugače zamolčimo, ko se nam odpre prostor za čarovnijo.«
»Tuje gledališke skupine so že vrsto let opozarjale, da so gostovanja, ki so pomemben del Borštnikovega srečanja, mnogo lažje izvedljiva v času ob koncu gledališke sezone. In tudi slovenska gledališča so bolj naklonjena temu terminu, ker ne posega v čas, ko pripravljajo drugo premiero v sezoni, kar se je dogajalo jeseni, ampak se festival zgodi ob izteku gledališke sezone, ko lažje načrtujejo gostovanja in svojo prisotnost na festivalu.«
»Gledališko modrovanje začela v svojem domu.«
»V petih dneh bo mogoče videti vse, kar alternativna gledališka scena v Mariboru ponuja. Je toliko, kolikor je. (...) To je indikator stanja uprizoritvene produkcije v mestu, ki se sicer rado pohvali, da je kulturno, da ima kulturni kapital. Ob tem povejmo, da bi lahko bilo tudi bolje. Lahko bi bilo več predstav in festival bi potem trajal dva tedna.«
»Mariborske neodvisne gledališke scene brez nje ni mogoče predstavljati.«
»V večini predstav je jezik nedosleden, včasih celo zunaj slovničnih in fonetičnih pravil, kar je skrb vzbujajoče in bi veljalo razmisliti o vlogi in uporabi jezika v gledaliških uprizoritvah.«
»Moje pesmi, moje sanje«
»Festival ponuja ekskluzivne trenutke, ne samo z vidika neponovljivosti gledališkega dogodka, ampak dejanske neponovljivosti sobivanja lokacije ter gledaliških, glasbenih in plesnih doživetij.«
»Ljudje verjamemo tistemu, kar vidimo. Šele ko v celoti pokažeš, kako nekje poteka delo, se lahko ljudem to približa.«
»Saj o gledališki umetnosti spregovori na zelo svež način.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju